6 spôsobov, ako vylepšiť svoje reklamy na Facebooku: Vyšetrovateľ v sociálnych sieťach
Facebookové Reklamy Facebook / / September 25, 2020
Chcete zlepšiť výkonnosť svojej reklamy na Facebooku?
Zaujíma vás, na ktoré metriky sa treba pozerať?
Využitie kľúčových štatistík z Facebooku na zistenie toho, ako používatelia reagujú na vaše reklamy a ako s nimi interagujú, vám môže pomôcť optimalizovať vaše kampane.
V tomto článku nájdete objavte šesť spôsobov, ako vám metriky reklám na Facebooku môžu pomôcť vylepšiť vaše reklamy na Facebooku.
Exportujte svoje údaje z Facebooku do Excelu
Aby ste efektívne analyzovali svoje Facebook reklamné kampane, potrebujete, aby boli vaše údaje uvedené jasným a podrobným spôsobom. Jedným z najlepších spôsobov, ako to dosiahnuť, sú grafy.
Rozhranie prehľadov Facebooku bohužiaľ neobsahuje dobré grafy, ale môžete ich ľahko vytvoriť exportom informácií do programu Excel. Tu je postup, ako začať:
Prejdite do prehľadov služby Ads Manager a kliknite na kampaň chcete analyzovať. Nad zoznamom reklamných skupín vľavo kliknite na tlačidlo Súbory reklám v tejto kampani a vyberte túto kampaň.
Ak váš prehľad neobsahuje požadované metriky, môžete ich pridať. Kliknite na Výkon a potom na Prispôsobiť stĺpce.
Ďalšie, kliknite na Rozpis a vyberte Podľa času a potom Deň takže si môžete pozrieť výsledky za každý deň.
Nakoniec kliknite na tlačidlo Exportovať vpravo exportovať tento prehľad do programu Excel. Po uložení všetkých týchto informácií do programu Excel môžete ľahko vytvoriť grafy trendov, ktoré vám pomôžu lepšie pochopiť výkonnosť a výsledky vašej kampane.
Tu je zoznam najdôležitejších metrík, na ktoré sa treba zamerať, a ako ich používať na pochopenie a audit vašich reklamných kampaní na Facebooku.
# 1: Sledujte MP na meranie odvolania reklamy
Miera prekliknutia (MP) je jednou z najobľúbenejších metrík, ktoré používajú online inzerenti. Predstavuje pomer medzi počtom zobrazení a počtom získaných kliknutí.
Pretože získanie konverzií zvyčajne vyžaduje, aby používatelia najskôr klikli na reklamu, MP sa pre mnohých inzerentov stala kľúčovou metrikou. Nadchne ich vysoká MP, znepokojujú ich, keď sú príliš nízke, a často vyhľadávajú informácie o tom, aká je štandardná MP pre ich odvetvie alebo trh.
V skutočnosti je MP iba znakom toho, aký záujem majú používatelia o vašu reklamu. Nikdy viac.
Áno, ak váš cielenie je správny a váš produkt je dobrý, vysoká MP bude viesť k vyššej návštevnosti, čo môže viesť k väčšiemu počtu konverzií. Kampane s nízkou MP však stále dokážu dosiahnuť dobrý výsledok ROIa kampane s obrovskými MP môžu vôbec neprinášať žiadne príjmy.
Zvyčajne existujú dva dôvody nízkej MP:
- Zlá reklama: Ak je zacielenie správne, ale vaša reklama je zlá (napríklad má zlý obrázok, text reklamy nie je pútavý, neexistuje výzva na akciu atď.), Používatelia nebudú venovať pozornosť vašej reklame.
- Zlé zacielenie: Môžete mať dobrú reklamu, ktorá sa zobrazuje nesprávnemu publiku. V takom prípade bude CTR pravdepodobne nízka.
Ak má vaša kampaň nízku MP, je čas analyzovať tieto dva prvky.
CTR sa tiež môže časom zvyšovať s rastúcou frekvenciou. Ak sa používateľom začne vaša reklama zobrazovať viackrát, pravdepodobne na ňu neklikne, ak sa tak už stalo.
MP zvyčajne nie je kľúčovou metrikou výkonu, pokiaľ nie je vaším hlavným cieľom zvýšenie návštevnosti. Je to však dobrá metrika na pochopenie toho, aký záujem majú používatelia o vašu reklamu.
# 2: Pozrite sa na CPM, aby ste pochopili svoje celkové náklady
Cítite sa niekedy frustrovaní alebo stratení, pretože vaše kampane nedosahujú očakávanú výkonnosť? Možno nezískavate veľa zobrazení alebo sú vaše konverzie nákladnejšie, ako sa očakávalo. Ak sa to stane, máme tendenciu obviňovať reklamu alebo zacielenie a skúšať nové obrázky, kópie reklám a možnosti zacielenia.
Problém však môže byť externý. Ak platíte za zobrazenia (čo je prípad väčšiny kampaní), najlepším spôsobom, ako to zistiť, je cena CPM (cena za 1 000 zobrazení).
Pri platbe za zobrazenia je CPM definovaná dvoma hlavnými faktormi:
- Aké ľahké je osloviť používateľa vo vašej cieľovej skupine. Čím konkrétnejšie je zacielenie, tým vyššia je CTZ.
- Počet konkurenčných kampaní, ktoré sa snažia osloviť rovnaké cieľové publikum ako vy.
Aj keď to väčšina inzerentov teoreticky vie, často zabudne pri analýze výsledkov kampane pozerať na CPM. Keď sa zvýši CPM, vaše celkové výsledky sa stanú drahšími bez ohľadu na to, aké zaujímavé sú vaše reklama je alebo koľko konverzií získate.
Ale účinnosť vášho rozpočet môže byť ovplyvnená aj CPM. Za predpokladu konštantného rozpočtu na určité obdobie bude zvýšenie CPM znamenať menej zobrazení, ako je zrejmé z nižšie uvedeného grafu. (Všimnite si, ako sú grafy CPM a zobrazení symetrické.)
Menej zobrazení znamená menej šancí na konverziu. A vyššie náklady znamenajú, že každá konverzia bude tiež nákladnejšia.
Pokiaľ teda výsledky nie sú podľa očakávaní, pred zvážením nových reklám alebo možností zacielenia si pozrite svoju CTZ.
# 3: Merajte CPC na meranie kvality reklamy
Nebolo by skvelé mať metriku, ktorá predstavuje záujem používateľov o reklamu (MP) aj celkové náklady na kampaň (CTZ)? Tomuto účelu slúži cena za kliknutie (CZK).
Pri platbe za zobrazenia (opäť, väčšinou), v skutočnosti idú MP a CZK ruka v ruke. Tento vzťah si môžete pozrieť v nasledujúcej tabuľke. Všimnite si, ako sú čiary takmer symetrické.
Získajte marketingové školenie YouTube - online!
Chcete zlepšiť svoje zapojenie a predaj pomocou YouTube? Potom sa pripojte k najväčšiemu a najlepšiemu zhromaždeniu marketingových odborníkov na YouTube, keď zdieľajú svoje osvedčené stratégie. Dostanete podrobné živé pokyny zamerané na Stratégia YouTube, tvorba videa a reklamy YouTube. Staňte sa marketingovým hrdinom YouTube pre svoju spoločnosť a klientov pri implementácii stratégií, ktoré majú osvedčené výsledky. Toto je živé školiace podujatie online od vašich priateľov v Social Media Examiner.
KLIKNUTÍM SEM PRE PODROBNOSTI - VÝPREDAJ UKONČÍ 22. SEPTEMBRA!Predpokladajme napríklad, že máte rozpočet 20 EUR s CPM 10 EUR. To znamená, že získate 2 000 zobrazení. Ak ste na ne získali 200 kliknutí, MP bola 10% (2 000 x 10% = 200). To znamená, že vaša CZK bola 0,10 USD (20 200 USD = 0,10 USD).
Ak ste teraz v rovnakom scenári získali 400 kliknutí, vaša MP bola 20% (2 000 x 20% = 400). A v tomto prípade 20/400 USD = 0,05 USD.
Ako vidíte, so zvyšovaním MP sa znižuje CPC a naopak.
Ako ste však už videli, pri zvýšení CTZ sa zvyšujú aj vaše celkové náklady vrátane CZK. To znamená, že aj keď sú CTR a CPC stále prepojené, ich správanie nemusí byť vždy úplne symetrické. Môžete to vidieť na nasledujúcom obrázku. Všimnite si, ako sú CTR a CPC stále spojené, ale CPM môže významne ovplyvniť hodnotu CPC.
Predpokladajme, že v druhom scenári vyššie bola MP ešte 20%, ale CPM sa zvýšila z 10 dolárov na 20 dolárov. V takom prípade získate iba 1 000 zobrazení a aj keby MP zostala na 10%, poskytlo by to 100 kliknutí. V tomto prípade by CZK bola 20 USD / 100 = 0,20 USD.
To je krása CPC. Nielenže dopĺňa informácie o MP, aby ste pochopili záujem o vašu reklamu, ale poskytuje aj informácie o celkových nákladoch.
# 4: Monitorujte zobrazenia, aby ste vyhodnotili spoľahlivosť údajov
Nie veľa používateľov považuje zobrazenia za hlavnú metriku. Počet zobrazení napokon predstavuje iba to, koľkokrát Facebook zobrazil vašu reklamu, bez ohľadu na to, či jej ľudia venovali pozornosť.
Táto metrika sa v skutočnosti všeobecne používa iba v kampaniach zameraných na budovanie značky. Ľudia si myslia, že čím viac zobrazení dostanú ich reklamy, tým vyššia je šanca, že sa ich značka dostane von a že ich používatelia zaujmú. Pamätajte: jedinou metrikou, ktorá predstavuje záujem používateľov o vašu reklamu (nie nevyhnutne o váš produkt, ako uvidíte za chvíľu), je MP.
Počet zobrazení je však dobrou metrikou, ktorá sa dá použiť, keď optimalizácia kampaní. Optimalizácia kampaní vyžaduje testovanie A / B, čo znamená vytvorenie mnohých verzií vašej reklamy a dokonca vytvorenie viacerých reklamných sád. Cieľom je zlepšiť výsledky kampane pozastavením prvkov s nízkou výkonnosťou a vložením rozpočtu do prvkov s najlepšou výkonnosťou.
Potrebujete spoľahlivé informácie. Ak vám výsledky vyzerajú veľmi dobre (alebo veľmi zle), ale vaša reklama získala iba niekoľko stoviek zobrazení, ako môžete dôverovať týmto informáciám? Výsledky by sa v skutočnosti mohli s budúcimi dojmami úplne zmeniť.
Ako pri každej činnosti marketingového prieskumu, aj tu potrebujete dobrú veľkosť vzorky, aby ste dôverovali prijatým informáciám. To je miesto, kde sa zobrazenia stávajú dôležitou metrikou. Zvyčajne chcete mať aspoň 1 000 zobrazení, aby ste začali dôverovať svojim údajom, aj keď by ste mohli získať 5 000 až 10 000 zobrazení, tieto údaje by boli oveľa spoľahlivejšie.
# 5: Porovnajte CTR s konverznými kurzami a zhodnoťte svoju ponuku
Mať vysokú CTR, ale nedosahovať dostatočný počet konverzií, je frustrujúci pocit. Ak majú používatelia záujem o reklamu, prečo nekonvertujú?
Dobrá správa je, že rovnako ako MP vyjadruje záujem používateľov o vašu reklamu, konverzný pomer predstavuje záujem používateľov o to, čo ponúkate, po kliknutí na vašu reklamu. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamu a počtom vygenerovaných konverzií.
Aj keď to závisí od počtu kliknutí, nezávisí to priamo od MP. Ak je MP skutočne vysoká (to znamená, keď majú používatelia záujem o reklamu), je konverzný pomer dobrý spôsob, ako pochopiť, čo sa deje mimo reklamu; teda na vašom vstupná stránka alebo web.
Vysoká MP a nízka miera konverzie sú zvyčajne znakom toho, že používateľom sa nepáči, čo sa im na cieľovej stránke zobrazuje. Medzi najčastejšie dôvody patrí:
- Zlá vstupná stránka
- Drahý produkt
- Klamanie reklamy
- Chýbajúce informácie v inzeráte
- Zlé nákupné podmienky
Konverzný kurz ide ruka v ruke s CPA. Takže keď sa konverzný pomer zvýši, CPA sa zníži a naopak. Tento vzťah je však vždy ovplyvnený CPM. Toto správanie môžete vidieť v nasledujúcej tabuľke.
Upozorňujeme, že riadky pre CPA a konverzný pomer sú takmer symetrické, ale stále sú ovplyvnené výkyvmi CPM.
# 6: Kombinujte konverzie a CPA na meranie NI
Konverzie sa zvyčajne používajú ako hlavná metrika na sledovanie úspešnosti kampane. Je vysoký počet konverzií vždy dobrou správou? Nie nevyhnutne. Ak na získanie týchto konverzií miniete viac peňazí, ako je skutočná hodnota, ktorú vrátia, vaša kampaň nebude zisková.
Preto by ste vždy mali brať do úvahy konverzie spolu s cenou za konverziu (CPA alebo cenou za akvizíciu).
Nízka CPA je vždy dobrá správa a jedným z najlepších spôsobov optimalizácie kampane je zameranie sa na reklamy a prvky, ktoré produkujú nízku úroveň. CPA. Samotná nízka CPA zároveň nestačí a na vytvorenie kampane si vyžaduje vysoký počet konverzií úspešný. Nízka CPA s nízkymi konverziami je v skutočnosti známkou veľmi pomalého doručovania kampaní, keď Facebook využíva malé rozpočty.
CPA a konverzie sú dve metriky, ktoré vždy fungujú v tandeme. Nerozčuľujte sa, ak iba jeden z nich vykazuje dobré čísla.
Záver
Prevádzkovanie reklám na Facebooku je jedným z najlepších spôsobov propagácie vášho podnikania online. Sociálna sieť nie je iba číslo jedna v celkovom počte používateľov, čo znamená, že by ste svojou reklamou mohli potenciálne osloviť viac ľudí, ale je tiež všestranná z hľadiska reklamné nástroje a možnosti.
Ak však budete mať tak širokú škálu možností, vaše kampane môžu byť mätúce pri analýze, ak neviete, kde hľadať alebo čo každá metrika skutočne znamená. Poznanie významu svojich metrík vám umožňuje optimalizovať vaše kampane viac ako jedným spôsobom. CPA môžete napríklad znížiť vylepšením svojej reklamy a vstupnej stránky, ale tiež vyhľadaním publika s nižšou CPM atď.
Co si myslis? Ktoré metriky bežne používate na meranie výkonnosti svojej kampane? Aké kroky podniknete, keď sú vaše náklady na kampaň príliš vysoké? Ktoré reklamné prvky bežne testujete A / B na optimalizáciu svojich kampaní? Podeľte sa so svojimi názormi v komentároch nižšie.